Het begon allemaal in 2006 met webdevelopment. Met het open source CMS systeem MODX zijn er heel veel website gebouwd. Omdat er ook steeds meer vraag kwam vanuit klanten over online marketing zijn we ons hier steeds meer in specialiseren.
De basis van deze online marketing was in eerste instantie een boek over Google Analytics (verkocht via bol.com) en niet veel later volgde Google Adwords (ook verkocht via bol.com). Kristiaan & Suzanne, beide eigenaar van KRSTN.nl zijn vanuit daar begonnen met de specialisatie van Google Ads en onderhouden succesvol campagnes voor bedrijven vanaf het eerste uur dat Google Ads beschikbaar was.
Een van de specialisaties was Google Shopping en om daarin uit te blinken had Kristiaan een "business on the side" opgericht namelijk Tri-Sports.nl, een merk in (triathlon) sportartikelen. Vanuit een eigen webshop werd dit verkocht met als hoofddoel om inzicht aan klanten te geven hoe dit voor hun merk of bedrijf kon werken. Maar als je een webshop hebt en je bent succesvol omdat goede scoren in Google geen probleem is, dan loop je al snel aan tegen het feit dat je heel veel pakketten moet versturen. Dat moet anders, dacht Kristiaan en zo was het idee van marketplaces ontstaan.
Sinds 5 jaar zijn we actief op marketplaces en combineren we onze kennis over advertising met die van SEO optimalisaties. Via bol.com, Amazon, eBay, Walmart etc. verkopen wij voor veel bedrijven. En inmiddels zitten hier al een aantal 7-figure business tussen die we mede hebben geholpen om succesvol te zijn.