KRSTN.nl Findability & Usability

Over ons

KRSTN.nl is een online marketing bureau, dat ontstaan is in 2011 en dat bedrijven uit het midden- en kleinbedrijf helpt hun online doelstellingen te realiseren. Om dit te bereiken past KRSTN.nl het S.U.S.A.N. principe toe.

Het S.U.S.A.N. principe is een benadering op online marketing die gericht is op conversie. Seo, Usability, Sea, Analytics & Nieuwsbrieven zijn allemaal facetten uit de online marketing die direct tot conversie zouden moeten bijdragen.

Suzanne Hagen en Kristiaan Kremer vormen samen een sterk team. Online marketing is de verbindende factor tussen de twee. “Wij vullen elkaar aan”, aldus Suzanne. Voordat ze gingen samenwerken binnen KRSTN.nl had ieder een eigen carrière in de online marketing.

Totdat Kristiaan naast zijn baan ‘s avonds klanten hielp en Suzanne hem erbij begon te helpen. Zo ontstond het idee om samen een bedrijf te beginnen en hun krachten te bundelen.

Kristiaan is degene die nieuwe ideeën bedenkt, campagnes bouwt, analyseert en uitlegt aan de klanten. Suzanne werkt de concepten uit, onderhoudt Adwords, houdt de actualiteit bij en de analyses.

Persoonlijk contact vinden wij heel erg belangrijk. We zijn bijvoorbeeld altijd bereikbaar en geven doorgaans binnen 24 uur antwoord op vragen van klanten”, zo stelt Suzanne. “Wij willen klanten het gevoel geven, dat ze gehoord worden en dat wij ze serieus nemen. En daarbij maakt het niet uit of het om een grote of een kleine klant gaat.

Ze gaat bovendien dieper in op hoe zij met hun klanten omgaan. “We proberen altijd heel eerlijk te zijn naar de klant en ze te behoeden voor valkuilen. Goede bouwstenen zijn daarvoor belangrijk. We kijken altijd of alle zaken in de basis goed geregeld zijn, voordat we ingaan op een verzoek om dure campagnes uit te voeren. Daar zijn we heel duidelijk in: je kunt pas veel geld investeren, zodra de basis goed is. Als dat niet het geval is, adviseren we de klant te wachten met een campagne en eerst te kijken naar wat er nog verbeterd kan worden.

Soms kan een dergelijk advies heel confronterend zijn voor de klant, maar zo voorkomt KRSTN.nl wel dat er veel geld verspild wordt aan acties die nog geen zin hebben.